czwartek, 20 listopada 2014

Róż w roli głównej

Dekoracja z wykorzystaniem świeżych kwiatów oraz szklanego naczynia z poprzedniego posta.  Jednym z ważniejszych elementów tej dekoracji, przynajmniej w mojej ocenie, jest talerz i jego ozdoby, czyli mini bukiecik oraz serwetka flizelinowa w kolorze różowym firmy DUNI. O tych serwetkach pisałam już jakiś czas temu (tutaj), ja je nazywałam flizelinowymi, jednak dokładniej rzecz biorąc są one wykonane z materiału o nazwie Dunilin® - wierzcie mi, że wiele osób nie odróżni ich od serwetek materiałowych. Dodam jeszcze tylko od siebie, że doskonale sprawdzają się jeśli chcemy zaszaleć z formą złożenia serwetki, bo po pierwsze są trwalsze niż serwetki papierowe, a po drugie nie wymagają prasowania jak serwetki materiałowe.


Co wykorzystałam do dekoracji:
- serwetki DUNI w kolorze różowym
- naczynie szklane IKEA
- świeczniki IKEA
- świeże kwiaty (róża + eustoma + trawa niedźwiedzia)
- sztućce Home&You




2 komentarze:

  1. Nie za bardzo gustuję w różowym, ale u Ciebie - jak zwykle - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń