poniedziałek, 11 listopada 2013

Nakrycie PRAWO.... czyli Porcelana, Róże, Akacje, Woreczek, Orzechy :)

To chyba jedna z moich ulubionych dekoracji...ale mam problem z nadaniem jej tytułu:) jak ktoś ma pomysł to proszę o pozostawienie informacji w komentarzach

P.S. Zmieniłam tytuł na "NAKRYCIE PRAWO, czyli porcelana, róże, akacja, woreczek, orzechy"....

Na uwagę moim zdaniem zasługują przede wszystkim 3 nietypowe elementy:

TALERZE PRZEKŁADKI Z DRZEWA AKACJOWEGO, przekładki- talerze firmy Crate&Barrel z drzewa akacjowego, które dostała w prezencie są bardzo ciekawym pomysłem na urozmaicenie nawet prostej zastawy.

WORECZEK NA SZTUĆCE, pomysłowa alternatywa dla klasycznego ułożenia sztućców




LAMPIONY  można zrobić samodzielnie,  ja wykorzystałam do nich osłonkę z juty na doniczkę (na zdj. obok), którą kupiłam w sklepie z artykułami kwiaciarskimi, ale można taką osłonkę zrobić z innego materiału dość prześwitującego (wycinamy koło o średnicy około 30 cm, robimy w nim dziurki w odległości około 5 cm od brzegu i przeplatamy sznurek lub wstążkę), w osłonkę wkładamy szklankę z podgrzewaczem i ściągamy sznurek. 

   
  





8 komentarzy:

  1. moze "Rustykalny róż", a może nawet "Rustykalny ruż"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mnie jakoś lękliwie niepokoi na wszystkich tych dekoracjach, to że naczynia są puste. A zwłaszcza kieliszki. Może je kiedyś dla odmiany czymś napełnimy? Do tej dekoracji aż się proszą white zinfandel i krewetki...

    OdpowiedzUsuń
  3. a może "Jesienne nastroje" ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Nakrycie PRAWO (Porcelana, Róże, Akacje, Woreczek, Orzechy)

    OdpowiedzUsuń
  5. co raz lepiej...ubawiłam się:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. i mamy zwycięzcę...NAKRYCIE PRAWO powaliło mnie na łopatki:)))))))))

    OdpowiedzUsuń