wtorek, 24 września 2013

Black & White





To była miłość od pierwszego wejrzenia...po prostu zakochałam się gdy tylko zobaczyłam te czarne kieliszki:) Dekoracja kwiatowa powstała z żywych róż: najpierw wsypujemy czarny żwirek do naczynia szklanego, następnie zalewamy wodą, i wkładamy krótko przycięte róże (bez liści).  Mój mąż określił tą aranżację jako "przejście dla pieszych":))  Czerń i biel - klasyka...nic dodać, nic ująć. Jednak dla spragnionych chociaż odrobiny koloru powstała druga wersja z dodatkiem różu (różowa serwetka + różowe elementy w dekoracji kwiatowej).








3 komentarze:

  1. Piękna aranżacja :) Mnie jednak bardziej przypadła do gustu wersja z różem. Pierwsza to klasyka, ale trochę za monotonna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza aranżacja piękna , podoba mi się .Tak myślę czy można było by wykorzystać kieliszków niższych jak świeczniki na Tealight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy chodzi o wykorzystanie tych czarnych kieliszków jako świeczniki? Nie próbowałam, bo są one dość ciemne, ale być może spróbuję i zobaczymy co wyjdzie:) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń